Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

slide 5 to 8 of 12

Proč se přihlásit do GTP CZ

GTP CZ 2025 pořádáme pod záštitou prezidenta ČR Petra Pavla.


Barbora Heřmanová, vítěz 2021

Barbora Heřmanová učí na I. stupni ZŠ a zároveň působí jako školní speciální pedagog. Při učení s žáky i vzájemném učení s pedagogy považuje za zásadní komunikaci, důvěru ve vlastní schopnosti, společné plánování a reflektování.

Co Vás napadlo / Co Vám běželo hlavou, když Vám přišla nominace? 

Hlavou mi běželo, že není možné, že by si někdo vážil mé práce natolik, že bych se mohla účastnit GTP CZ. Také jsem přemýšlela, zda nejde o omyl. Nejvíce mě dostal popis dovedností a činností, které byly důvodem či vysvětlením pro moji nominaci.

Proč jste se rozhodla do ceny přihlásit? Co jste od účasti v ceně očekávala? 

Přemýšlela jsem, co by mi účast v GTP CZ mohla přinést. Rozhodla jsem se, že je to příležitost pro hlubokou sebereflexi. Též jsem si říkala, že bych se mohla seznámit s novými inspirativními pedagogy a jejich zkušenosti přenést do své praxe. Ale stále mě nahlodávalo, že “soutěžit” mezi učiteli je přeci nesmysl, že je každý originální a nelze se porovnávat. K rozhodnutí přihlásit se do GTP CZ mi pomohla kritéria uvedená na webových stránkách a zkušenosti předešlých finalistů, ze kterých sálalo nadšení, radost a sebedůvěra.

Jak zpětně hodnotíte svoji účast v ceně? Co Vám účast v ceně přinesla? 

Přinesla mi prvně prostor pro sebereflexi, posun svého profesního portfolia, ujasnění si mých silných a slabých stránek. V reálném životě jsem se dostala do situace, kterou nabízím svým žákům, tedy předložit argumenty k mým profesním záměrům, doložit důkazy o své práci, hledat důkaz o svém posunu a příležitosti pro zlepšení.  Došlo též k naplnění očekávání, tedy setkat se a inspirovat se od jedinečných pedagogů, vzájemně se od sebe učit. 

Co byste vzkázala učitelům, kteří zvažují, že se do ceny přihlásí?

Využijte prostor pro hlubší sebepoznání v pracovní rovině. Inspirací okolo Vás se to bude jen hemžit. Setkání s dalšími pedagogy v GTP CZ je naplňující a vážně inspirativní.

Chci vás podpořit