Pavel Hodál, finalista 2022
Pavel Hodál učí informatiku a přírodopis na základní škole. Říká o sobě, že stále hledá, co učit a jak to učit. Má rád CLIL a rád využívá při výuce technologie.
Co Vás napadlo / Co Vám běželo hlavou, když Vám přišla nominace?
Tý jo, ta práce, co dělám, má asi pro někoho vážně smysl 🙂
Proč jste se rozhodl do ceny přihlásit? Co jste od účasti v ceně očekával?
Je to čest a je to výzva. Čekal jsem inspiraci od jiných podobných učitelů a říkal jsem si, že je to příležitost si některé učitelské přístupy u sebe zhodnotit, zrevidovat, vidět je s nadhledem a uvědomit si je v souvislostech a širším kontextu.
Jak zpětně hodnotíte svoji účast v ceně? Co Vám účast v ceně přinesla?
Vše co jsem čekal, se mi splnilo. Viděl jsem na jednou moji práci v kontextu nejen mé školy, ale i v pohledu komise, jiných GTP učitelů a komunity.
Co byste vzkázal učitelům, kteří zvažují, že se do ceny přihlásí?
V každém případě vás GTP posune dál.