Michaela Bennett
VOŠ, Gymnázium, SPŠ a SOŠ Podskalská, Praha
Stejně jako je stabilní plocha definována třemi body, stojí její pedagogická práce na třech pilířích. Jsou to její láska k anglickému jazyku, zapálení pro technologie a přesvědčení, že zkušenost, kterou získá žák na zahraniční stáži je na celý život. Jejím mottem jsou slova klasika: „Co slyším, to zapomenu. Co vidím, si pamatuji. Co si vyzkouším, tomu rozumím.“
Jako učitelka angličtiny se vším svým snažením pokouší zpřístupnit zapeklitosti tohoto jazyka i těm, kteří „nejsou na jazyky“. Zkušenosti s překonáváním vlastních potíží při učení se jazykům způsobených svou dyslexií jí dávají inspiraci, jak pomoci ostatním. Jejím cílem je učit jazyk jako nástroj komunikace ne jako školní předmět.
Jedním ze skvělých pomocníků při výuce jsou pro ni herní elementy a mechaniky a uplatňování gamifikace vůbec. Byť sama není „digitálním domorodcem“ jako její žáci, drží krok a aplikuje online nástroje, aplikace a technologie ve výuce pro zvýšení motivace a radost z učení. Online výuka, která mnohé kolegy trápila v minulých letech, jí pomohla práci s těmito nástroji ještě zefektivnit. Trend propojení prezenční a online výuky vidí jako přínosný v pedagogické práci a v učení.
Poté, co se seznámila s projekty Erasmus+, plně propadla myšlence zahraničních stáží pro žáky a pedagogy střední školy. Za dobu, kdy se projektům věnuje, již měly dvě stovky účastníků možnost vyjet za zahraniční pracovní zkušeností. Navázala vřelé pracovní kontakty s mnoha zahraničními firmami, které přijímají žáky školy na praxe, jejich odborníci dokonce přijeli do školy, aby zde vedli odborné semináře a workshopy. O své zkušenosti se dělí na seminářích a workshopech, kde pomáhá méně zdatným předkladatelům projektů Erasmus+ překonávat obtíže spojené s tvorbou projektů.